Rabu, 12 September 2018

REVIEW : Jamu Manjakani By AzieWanie





Aku start guna jamu ni sejak terpengaruh dengan kakak aku yang jadi masa tu jadi agen Jamu Manjakani ni. Sebelum ni,memang takut sikit la nak try yang mana-mana pun. Bukan apa,takut nanti tak sesuai dengan badan sendiri. Tapi setelah mencuba.,eh rasa menyesal pulekkk tak try awal-awal dulu.hahaha


Produk ini produk Muslim keluaran bumiputera yang dihasilkan menggunakan konsep "HomeMade" dan 100% menggunakan Manjakani Asli bergred A sahaja tau.

Now, Taraa...Jamu Manjakani AzieWanie dah keluar packaging baru. Yang mana sebelum ni jamu ni belum menjalani ujian makmal kini terbukti selamat digunakan setelah menjalani ujian tersebut.


Foto Azhirah Md Shahid.
Siap dah letak Nutrition Facts


Tambahan pula, antara kandungan yang terdapat dalam jamu ini ialah serbuk manjakani semata-mata dan tiada campuran lain.



Penggunaan jamu bukan sahaja untuk golongan wanita yang sudah berkahwin tetapi untuk anak dara amatlah patut digalakkan sangat-sangat tapi make sure korang kena minum air banyak banyak time ambil jamu . Ini disebabkan badan kita berada dalam sangat panas pada waktu itu .So, korang kalau berminat, pm tepi meh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan