Ahad, 15 Oktober 2017

ENTRY 1ST OKTOBER 2017

Salam seantero dunia....Hi hampa sekalian...!

Pertama nya ni baru intro dari aku untuk menghasilkan blog sendiri. Dah lama sebenarnya nak buat blog sendiri tapi disebabkan kekangan dari atas bawah kiri kanan so terpaksa postpone la dulu. 



Dulu ada sekali masa study subjek Komunikasi Perniagaan di Kolej Universiti Islam Melaka, ada sekali pensyarah minta kami para pelajar ni buat blog ala2 macam kita dah ada bisnes sendiri dah masa tu cuma perlu menghasilkan blog . Sat sangat kena buat dia nak tengok pada minat kita masa tu sama ada suka atau tidak buat perniagaan melalui blog.. 

So pada masa yang ada sebelum menghasilkan blog ini ,aku pun try la refresh balik blog, nampaknya harapan tinggal harapan..Dah tak ingat emel yang digunakan untuk blog tu. So dari situlah terhasilnya satu blog baru ini. 


Aku sebenarnya masih newbie dalam blog ni, masih belajar mcm mna menghasilkan blog yang mampu menarik menarik ouls yang sudi membaca coretan aku ini. 



Aku hargainya. Terima kasih semuanya! Maaf sgt belum cukup sempurna lagi pembikinan blog ni kira di bawah under maintanance lagi yer

So, intro ni aku coret sedikit dulu sebagai intro serba sedikit pasal blog ni.


Jumpa lagi yok!💀


Tiada ulasan:

Catat Ulasan